пʼятницю, 6 травня 2011 р.

Оголошення, акція з безкоштовної зубної імплантації та протезування


Оголошення, акція з безкоштовної зубної імплантації та протезування "Якість життя для наших батьків" у Києві - 27 травня 2011


Шановні колеги!

Я думаю, що більшість із вас навіть не здогадується, як страждають беззубі люди. Люди, що користуються знімними пластмасовими протезами, які на ніч треба знімати, страждають також. Їх страждання може змінити стоматологічна імплантація, завдяки якій, людина може отримати штучні зуби, які дуже подібні на справжні. Їх не треба на ніч знімати, а догляд за ними - звичайна зубна щітка.

Хто ж ці беззубі люди? Як правило, це наші батьки, дідусі або бабусі. Проте вони нам не жаліються. Не жаліються тому, що вважать беззубість нормою. Нормою для їхнього віку. Я сам, незважаючи на те, що я стоматолог, усвідомив це лише тоді, коли моя мама сказала, що тими протезами, які я їй зробив, вона не може не те, що їсти, а навіть і розмовляти. 10 років тому, моїй 70-річній мамі зробили імплантацію. Лише минулого року, я усвідомив, що моя мама в Україні така одна.

Звичайно, я розумів, що стоматологічна імплантація - це достатньо дорого, а беззубих людей в Україні дуже багато. Так з'явилася акція "Якість життя для наших батьків". Мою ініціативу підтримали члени Асоціації імплантологів, Асоціації приватних стоматологів України та компанії виробники імплантатів і станом на сьогодні ми безплатно встановили 835 зубних імплантатів  для майже 200 людей похилого віку.

27 травня 2011 року на базі Головного військового госпіталю міста Києва ми плануємо протягом одного дня прооперувати 100 ветеранів Другої Світової Війни та встановити їм 400 імплантатів. Запрошуємо усіх. Приводьте своїх близьких, сусідів, знайомих. 

Довідки за телефоном (044) 227-97-94.

Немає коментарів:

Дописати коментар